Kiedy Mark Zuckerberg wprowadzał kilka lat temu przycisk „Lubię to” nikt się nie spodziewał, że w tak krótkim czasie zostanie on nierozerwalną częścią króla portali społecznościowych – i nie tylko. Słynny „lajk” zaistniał powszechnie w popkulturze i nie zanosi się na to, aby miał odejść do lamusa.
Kiedy Facebook zaczął odnosić sukces z „lubię to”, związku z tym konkurencja musiała reagować szybko i Google wprowadził przycisk „+1″, a NK.pl „Fajne”. Jednak nie zmieniło to w żadne sposób układu sił na rynku społeczności internetowych. Nadal to właśnie Facebook jest niepodzielnym królem i póki co nie zanosi się aby ktokolwiek mógł mu pałeczkę pierwszeństwa odebrać. Jednak wyniki rozprzestrzeniania się w sieci „Lubię to” są imponujące, ponieważ już w pierwszym tygodniu przycisk został dodany do około 50 tysięcy stron, a obecnie liczba ta sięgnęła 2,5 miliona, co czyni pomysł genialną odpowiedzią na zapotrzebowanie internetu.
Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie: Agencja interaktywna Bydgoszcz