Kiedy Mark Zuckerberg wprowadzał kilka lat temu przycisk „Lubię to” nikt się nie spodziewał, że w tak krótkim czasie zostanie on nierozerwalną częścią króla portali społecznościowych – i nie tylko. Słynny „lajk” zaistniał powszechnie w popkulturze i nie zanosi się na to, aby miał odejść do lamusa.

Kiedy Facebook zaczął odnosić sukces z „lubię to”, związku z tym konkurencja musiała reagować szybko i Google wprowadził przycisk „+1″, a NK.pl „Fajne”. Jednak nie zmieniło to w żadne sposób układu sił na rynku społeczności internetowych. Nadal to właśnie Facebook jest niepodzielnym królem i póki co nie zanosi się aby ktokolwiek mógł mu pałeczkę pierwszeństwa odebrać. Jednak wyniki rozprzestrzeniania się w sieci „Lubię to” są imponujące, ponieważ już w pierwszym tygodniu przycisk został dodany do około 50 tysięcy stron, a obecnie liczba ta sięgnęła 2,5 miliona, co czyni pomysł genialną odpowiedzią na zapotrzebowanie internetu.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie: Agencja interaktywna Bydgoszcz

  • Czytniki ebooków na rynku, a marketing

    Rynek urządzeń mobilnych rozwija się na świecie w sposób bardzo dynamiczny i dlatego wiele…
Pokaż więcej podobnych artykułów
Pokaż więcej od Redaktor
Pokaż więcej w Technologie
Komentarze są wyłączone

Zobacz także

Ivoclar – kluczowe rozwiązania dla protetyki i implantologii

Protetyka i implantologia to dynamicznie rozwijające się dziedziny stomatologii, w których…