Kiedy Mark Zuckerberg wprowadzał kilka lat temu przycisk „Lubię to” nikt się nie spodziewał, że w tak krótkim czasie zostanie on nierozerwalną częścią króla portali społecznościowych – i nie tylko. Słynny „lajk” zaistniał powszechnie w popkulturze i nie zanosi się na to, aby miał odejść do lamusa.

Kiedy Facebook zaczął odnosić sukces z „lubię to”, związku z tym konkurencja musiała reagować szybko i Google wprowadził przycisk „+1″, a NK.pl „Fajne”. Jednak nie zmieniło to w żadne sposób układu sił na rynku społeczności internetowych. Nadal to właśnie Facebook jest niepodzielnym królem i póki co nie zanosi się aby ktokolwiek mógł mu pałeczkę pierwszeństwa odebrać. Jednak wyniki rozprzestrzeniania się w sieci „Lubię to” są imponujące, ponieważ już w pierwszym tygodniu przycisk został dodany do około 50 tysięcy stron, a obecnie liczba ta sięgnęła 2,5 miliona, co czyni pomysł genialną odpowiedzią na zapotrzebowanie internetu.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie: Agencja interaktywna Bydgoszcz

  • Czytniki ebooków na rynku, a marketing

    Rynek urządzeń mobilnych rozwija się na świecie w sposób bardzo dynamiczny i dlatego wiele…
Pokaż więcej podobnych artykułów
  • Najlepsze BCAA na budowę mięśni

    Spośród wielu produktów wspomagających treningi można wyróżnić te, których główna właściwo…
  • Potrawy bogate w smaku

    Gotowanie jest pasją wielu ludzi. Okazuje się, że w kuchni swoje talenty kulinarne odkrywa…
  • Jachty to wielka atrakcja

    Od dawna wiadomym jest, że osoby mieszkające w górach na urlop wyjeżdżają nad morze lub je…
Pokaż więcej od Redaktor
Pokaż więcej w Technologie

Dodaj komentarz

Zobacz także

Najlepsze BCAA na budowę mięśni

Spośród wielu produktów wspomagających treningi można wyróżnić te, których główna właściwo…