Kiedy Mark Zuckerberg wprowadzał kilka lat temu przycisk „Lubię to” nikt się nie spodziewał, że w tak krótkim czasie zostanie on nierozerwalną częścią króla portali społecznościowych – i nie tylko. Słynny „lajk” zaistniał powszechnie w popkulturze i nie zanosi się na to, aby miał odejść do lamusa.

Kiedy Facebook zaczął odnosić sukces z „lubię to”, związku z tym konkurencja musiała reagować szybko i Google wprowadził przycisk „+1″, a NK.pl „Fajne”. Jednak nie zmieniło to w żadne sposób układu sił na rynku społeczności internetowych. Nadal to właśnie Facebook jest niepodzielnym królem i póki co nie zanosi się aby ktokolwiek mógł mu pałeczkę pierwszeństwa odebrać. Jednak wyniki rozprzestrzeniania się w sieci „Lubię to” są imponujące, ponieważ już w pierwszym tygodniu przycisk został dodany do około 50 tysięcy stron, a obecnie liczba ta sięgnęła 2,5 miliona, co czyni pomysł genialną odpowiedzią na zapotrzebowanie internetu.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie: Agencja interaktywna Bydgoszcz

  • Czytniki ebooków na rynku, a marketing

    Rynek urządzeń mobilnych rozwija się na świecie w sposób bardzo dynamiczny i dlatego wiele…
Pokaż więcej podobnych artykułów
  • Psychologia i marketing

    Współcześnie zauważa się, że coraz większa liczba specjalistów z dziedziny marketingu korz…
  • Alergia a związki chemiczne

    Wilgoć – problem w kuchni i łazience. Codziennie gotujemy, myjemy się, często pierze…
  • W czym na komers?

    Uroczyste bale na zakończenie nauki w szkole cieszą się od lat wielką popularnością. O ile…
Pokaż więcej od Redaktor
  • Psychologia i marketing

    Współcześnie zauważa się, że coraz większa liczba specjalistów z dziedziny marketingu korz…
  • Notebooki w kopercie

    W trakcie Macworld Expo został po raz pierwszy przedstawiony szerszej publiczności najcień…
  • Czytniki ebooków na rynku, a marketing

    Rynek urządzeń mobilnych rozwija się na świecie w sposób bardzo dynamiczny i dlatego wiele…
Pokaż więcej w Technologie

Dodaj komentarz

Zobacz także

Psychologia i marketing

Współcześnie zauważa się, że coraz większa liczba specjalistów z dziedziny marketingu korz…